counter

Website counter

marți, 27 octombrie 2009

UPDATE K1 intre blocuri















Ati fost vreodata atacat pe intuneric? Eu am patit-o marti 27 octombrie. Veneam ca omu' fara griji prea mari spre casa, mai aveam putin, cand un tip, venind in fuga pe alee, se opreste in fata mea. Vrea sa ma intrebe cat e ceasul, imi inchipui ... Da' de unde ... ZBAAANG un pumn in fata! Buimac, ingaim ce vrei ma, ce ai cu mine. Individul e incoerent, nu isi poate justifica actiunea, dar pare decis sa o continue. Chiar daca eram inca socat, imi devenea tot mai clar ca nu e de gluma si individul vrea sa imi umfle ochii, asa ca ripostez cum pot mai bine. Ajungem sa ne incaieram pe caldaramul umed si plin de noroi, ochelarii imi sar de pe ochi si ii arunc intr-un tufis sa ii feresc de o avarie mai serioasa. Urmeaza un punct de turnura, cand in inclestarea dintre noi, reusesc sa urc deasupra dusmanului. Ii car cati pumni pot si unde nimeresc cu speranta sa transez disputa. Individul pare ca se potoleste, il las, ma ridic, dar dupa numai cateva secunde se ridica si el, iar amenintator si ma ataca din nou. Mai primesc un pumn, care imi sparge buza, dar nu raman dator. Degetele ma dor de atatea lovituri. Incerc sa il tin la distanta cu lovituri de picior, il dobor de cateva ori la pamant, in sosea, dar se ridica de fiecare data. Masinile trec pe langa el, dar niciuna nu opreste. Undeva in bulevard se aude o sirena, dar nu reusesc sa disting daca e politie sau salvare si oricum eram preocupat cu drogatul din fata mea. Imi trece prin minte sa strig dupa ajutor, dar mi se pare penibil. Cine dracu' sa sara?! Babele din zona, cu facaletul? Mai primesc o lovitura in frunte, ii dau si eu ... chiar si un sut in fata, insa nebunul nu renunta. Balbaie ceva ca asa imi trebuie daca am venit la ei si nu vrea se opreasca. Sunt satul de atata bataie data si luata si incerc sa scap cu fuga. Am obosit, iar individul arata resurse fizice nebanuite. La lumina fata lui e complet rosie de sange, dau si eu cu mana pe fata mea, tot rosu ... Reusesc sa imi recuperez rucsacul si o tulesc cu ultimele forte spre scara blocului, cu gandul sa revin mai tarziu dupa ochelari. Cu greu reusesc sa introduc cheia in usa de la intrare si sa o inchid inainte de a ma ajunge nebunul, care era la cativa pasi in spatele meu urland ca ma prinde. Las la o parte orice precautie si intru direct in casa. Ma spal pe fata si evaluez "pagubele": buza sparta, cucui in frunte, pomete umflat, cot drept julit, genunchi drept julit, genunchi stang paradit si dureri acute la degetele de la maini din cauza loviturilor date. Sunt foarte agitat si berea bauta anterior imi vine inapoi. Ii dau satisfactie si incerc sa imi gasesc cealalta pereche de ochelari. Cu greu reusesc sa ma calmez cat de cat si dau de ei. Trecusera cam 5-10 minute si ma gandesc ca poate individul s-o fi carat. Pun mana pe o teava de cupru de 2 m si sun la vecinul sa vina cu mine. Vecinul iese la usa in pijama si pe jumatate adormit. Omul se uita la mine si nu intelege ce vreau, de ce il deranjez. Imi dau seama ca nu are niciun chef sa ma insoteasca. La intrarea in bloc apare un nene, il las pe vecin si il rog pe celalalt om sa vina cu mine. Omul se uita la mine ca la un nebun (e drept inca aveam urme de sange pe mine), dar vine. Nicio urma de atacator, gasesc ochelarii in tufis, murdari de noroi si sange, dar intregi. Ii multumesc omului, ii arat tricoul cu care fusesem imbracat si care era plin de sange, ca sa fiu mai convingator si intru in casa. Asta ar fi cam tot.
Acum ar mai ramane niste lucruri de lamurit - cine a fost nebunul si ce era in mintea lui?! Dupa comportament si incapatanare pare logic sa fie un drogat, cu atat mai mult cu cat nu am simtit miros de alcool. Probabil ca eu am fost doar la locul nepotrivit in momentul nepotrivit. Cred ca am scapat pana la urma cu bine (oricum mai bine decat el), dar putea fi si mai rau ... Daca nu eram atent un moment poate ma casapea nebunul, poate ma nenorocea. Pe de alta parte, bine ca nu l-am nenorocit eu pe el ... chit ca se poate invoca legitima aparare. Fara martori, insa... O parte problematica este ca nu stiu daca l-as recunoaste pe nebun, decat dupa urmele pumnilor mei pe fata lui. Mi s-a sugerat sa apelez la politie. Nu am vazut nimic bun in asta. Ce sa mai faca politia? Sa ia declaratii? Poate ajung sa fiu considerat si vinovat, dracu' stie ce se poate intampla in ziua de azi, nimic nu te mai mira. Sper sa nu existe un "follow up" la acest incident.

Gogonel says "no to violence"

Un comentariu: