counter

Website counter

luni, 19 octombrie 2009

FRANCESCA - despre marele nimic


Regia Bobby Paunescu
Scenariul Bobby Paunescu

Distributia
Monica Bârladeanu Francesca
Dorian Boguta Mita
Iulian Postelnicu Mihai
Ionel Cojocea Freza
Isabela Neamtu Maria
Dan Chiriac Zana
Luminita Gheorghiu Ana
Doru Ana Nasul
Mioara Ifrim femeia din pasaj
Livia Dila
Dragos Marinescu Fane
Ionel Papuc Codrin
Monica Mihaescu directoarea gradinitei
Alina Berzunteanu Magda
Ion Besoiu
Katy Balca secretara
Ion Sapdaru Pandele
Toma Cuzin Marcel
Dana Dogaru Doamna Elena
Gabriel Spahiu sofer autobuz #2
Teodor Corban Ion
Mihai Dorobantu Remulus

Echipa
Cristi Puiu producator
Anca Puiu producator
Bobby Paunescu producator
Andrei Butica imagine
Mirela Fraser costume
Ioachim Stroe montaj
Petru Barladeanu coloana sonora
Mihai Dorobantu design de productie

A fost fara indoiala un film solicitant. Cel putin pentru mine. Am incercat sa ii acord prezumtia de film, chiar daca aveam o idee preconceputa asupra a ceea ce urma sa fie. "Asteptarile" nu mi-au fost inselate, dar am facut eforturi sa fiu obiectiv. Am cautat tot felul de argumente pentru ca un cinefil amator ca mine sa gaseasca unghiul bun, starea potrivita, atitudinea pozitiva in judecarea "capodoperei" cu pricina. Trebuie sa recunosc ca nu exista asa ceva. Starea pe care am simtit-o e ca atunci cand vezi unul mai prost ca tine si te bucuri ... cred ca asta e definitia. Pana la urma nu mi-a parut rau nici de cei 10 lei, nici de cele 94 de minute irosite, poate doar am fost iritat de tupeul cu care acest bobi paunescu incearca sa pacaleasca spectatorul multpreabinevoitor. "Filmuletul" merita cel mult statutul de inregistrare video postata pe youtube, pentru ca nu are nici substanta, nici noima, nici umor, iar comicul unor situatii deriva mai mult din stangaciile personajelor si ale "actorilor". Pacat ca de numele acestui film si-au legat numele si unii actori consacrati, precum Ion Besoiu, Dana Dogaru sau Doru Ana. Am citit destule pareri despre pelicula, unele chiar avizate - si nu vorbesc aici doar de loseri care umplu forumurile -, dar rateul lui bobita imi pare unul rasunator, iar faptul ca a fost prezentat la diferite festivaluri cinematografice este regretabil. Interzicerea lui prin Italia nu cred ca are prea mare legatura cu afirmatiile legate de italieni sau nepoata lui Mussolini, pur si simplu filmul e prea prost.
by Gogonel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu