counter

Website counter

luni, 8 februarie 2010

La ''masa bogaţilor''... :)

Ne-am mutat. Mai corect, am fost mutaţi. Unii se bucură, alţii nu prea. Oricum, diferenţă sky-high... Nu regret decât plasa anti-pisoi pentru care m-am zbătut, am făcut demersuri, referat, am aşteptat destul de mult să vină să o pună şi acum?! ... Asta e viaţa, you win some ... you lose some... Diferenţele sunt clare însă. A scăzut clar densitatea neuronilor pe metru pătrat, acu' stau mult mai lejer, sunt aerisiţi (poate dă G.O.D. şi se vede şi efectul pozitiv aşteptat!). Lumea ne invidiază acum, că stăm bot în bot cu şeful al mare. Adevărul e că indiferent cum stai cu şefu' ăl mare, bot în bot sau bot în botul 2, situaţia e aceeaşi... Unii gogoneli s-au temut că fiind vecini cu şefu' viaţa lor de bugetar se va schimba dramatic. Din fericire (sau nu), acest lucru nu se va întâmpla. În rest, ce să zic?!... Ca să ajung la şedinţă nu mai iau un autobuz şi două tramvaie..., doar cobor nişte scări, ceea ce poate să dăuneze totuşi genunchilor mei ruginiţi. Partea cea mai bună a acestei mutări pare să fie toaleta. Da, aţi citit bine, toaleta. Altă viaţă, Titan Ice! - zice o reclamă ''preistorică''... Băeeee ...aci, la ietajul duoi nu se mai mangleşte nici flotoru', nici colacu', nici sulu' dă hârtie! Pai n-ar fi aiurea să vină dom' derector şi bucile lui fine să nu aibe hârtie moale? Normal că aparatul de uscat mâinile funcţionează aici, normal că becurile nu îndrăznesc să se ardă, iar săpunul lichid curge valuri, valuri. Ce mai, atmosfera e caldă, plăcută :) - până şi ferestrele sunt fără gratii aici, la etajul doi. Ce mai, am ajuns la ''masa bogaţilor''...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu