counter

Website counter

marți, 10 mai 2011

I luv T41!




Nu, nu e vorba de tancul rusesc interbelic cu acelaşi nume. E neaoşul tramvai 41, care de aproape 13 ani mă duce şi mă aduce. Iubesc tramvaiul ăsta, e o parte importantă din viaţa mea., care ar fi mult mai grea fără el. În tramvaiul 41 te poate ploua, în tramvaiul 41 te poţi frige de la calorifer când afară sunt 40 de grade, aici poţi cumpăra lanterne, pixuri cu lanternă, umede (adică şerveţele) sau parfumate, evantaie vara, lămpi de control, ace de cusut, ''pistoale'' de aragaz şi Dumnezeu mai ştie ce. Aştept cu nerăbdare ziua în care pe drumul de întoarcere spre casă voi putea hali neşte mici şi o bere rece! Probabil că nu e departe. În tramvaiul 41 am admirat atâtea decolteuri, m-am ţinut de nas de atâtea ori, am vrut să bat destui boschetari care moţăiau pe scaune iarna, în timp ce onor abonaţii RATB se înghesuiau într-un colţ, la adăpost de bomba biologică. Ascult de atâtea ori muzică, de la metal la manele, fie la mobile etalate de ''rapidişti'', fie lângă tineri cvasisurzi cu timpanele ferfeniţă. Zilnic ascult poveşti de viaţă de o ''valoare inestimabilă'', de la reţete de gospodine, până la despărţiri live. Luni am avut parte de un show pe cinste... la patru mâini ca să zic aşa. Pe de o poarte o duduie, care prezenta fitze, se certa/despărţea telefonic de iubit. ''Am fost o proastă, mă! Nu e nimic de capul tău, mă! Vai de capul tău, mă! Păi ce, mă, tu eşti în stare, mă?! Lasă că mă dau eu jos acum, că sunt în tramvai, şi îţi zic eu ţie mai multe!'' şi multe altele pe care creierul meu adormit nu le-a reţinut, dar pe care le-a savurat în starea sa de amorţire. Cam 15 minute tot au discutat cei doi la telefon, până ea a coborât la Agronomie. Îmi aduc aminte că acu o lună - două am asistat la o scenă şi mai hard, în care ea îl înjura de morţi şi îl făcea albie de porci, pe el si pe familia lui, iar el se dovedea un bun încasator... Aşa, meciul doi... două ţigănci şi un golan de-aceeaşi tagmă, poate şi etnie. El citea un ziar (probabil click), una bucată gagică, deloc urâtă la faţă, dar care se prelungea cu un trupşor de balenă în colanţi încălţată în adidaşi, îi dă peste ziar... El - jap o bucată: ''Proasto!'', îi zice 'drăgăstos', ''nu vezi că citeam?!'' O mai face proastă de câteva ori, vaca îi reproşează că i-a mai făcut vânătăi pe picior, iar apoi intervine cealaltă văcuţă şi îi atrage atenţia să nu îl mai ''aţâţe'' pe ''Ferdinand'', dacă nu îi place să o ia în continuare în bot... Ce să zic, show garantat, poate nu în fiecare zi, dar destul de des şi oricum moca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu