counter

Website counter

sâmbătă, 5 martie 2011

Prostia (altora) ne face viaţa mai frumoasă ... uneori

Inaugurez azi o noua rubrică, pentru care sigur voi găsi ”marfă”, timp să am să mă ocup de ea...
N-am stat să mă gândesc prea mult şi am zis să o intitulez ”Prostia (altora) ne face viaţa mai frumoasă ... uneori”.

Prima postare vine de la Iaşi. I-auziţi ce spune mama unei fete de 15 ani, aflând că aceasta e însărcinată: ”A făcut baie după fratele ei şi a rămas gravidă!”.... Poate ăla nu apucase să iasă din cadă!!!
http://ieseanul.gandul.info/iasi/explicatie-socanta-a-unei-femei-din-iasi-a-carei-fiica-virgina-este-insarcinata-a-facut-baie-dupa-fratele-ei-si-a-ramas-gravida-8029590

Un comentariu:

  1. P-asta am ratat-o... Rasu plansu... Mai degraba plansu,ca asta e nivelul de cultura la care am ajuns. Datorita in primul rand presei care in loc sa educe a ajuns sa ne bombardeze numai si numai cu non-valori

    RăspundețiȘtergere